Voorkeur positie.
+3
Djeyan
Admin
Mitch-L
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Voorkeur positie.
Heey,
Geef hier je voorkeur aan op welke positie je zou willen spelen voor het aankomende seizoen! De meeste willen natuurlijk voorin spelen, maar als we er niet uit komen wie vooring komen te spelen denk ik dat we dat moeten bepalen op de kwaliteiten van de speler
Zo als de meeste weten heb ik acht jaar rechts back gespeeld, maar aangezien ik twee beenig ben en de laatste jaren me meer heb ontwikkeld in het aanvallen zou ik graag links half willen spelen .
Geef hier je voorkeur aan op welke positie je zou willen spelen voor het aankomende seizoen! De meeste willen natuurlijk voorin spelen, maar als we er niet uit komen wie vooring komen te spelen denk ik dat we dat moeten bepalen op de kwaliteiten van de speler
Zo als de meeste weten heb ik acht jaar rechts back gespeeld, maar aangezien ik twee beenig ben en de laatste jaren me meer heb ontwikkeld in het aanvallen zou ik graag links half willen spelen .
Mitch-L- Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 04-04-10
Re: Voorkeur positie.
She .. ! ik nja ik zou het liefst Mid mid willen spelen !
omdat ik zowel kan aanvallen und verdedigen ?!
xxxx muchos besos
xxxx muchos besos
She .. ! ik nja ik zou het liefst Mid mid willen spelen !
xxxx muchos besos
xxxx muchos besos
Djeyan- OFFICIAL VIP DS MEMBER
- Aantal berichten : 126
haha als je mij op kwaliteiten als speler gaat beoordelen denk ik zelf aan links buiten de lijnen:P het maakt mij niet veel uit joh, wil wel verdedigen als daar mensen nodig zijn! maar dan wel voorstopper, moet wel een laatste man hebben die me beetje kan sturen;)
barrel- Aantal berichten : 79
Leeftijd : 36
Ik vind dit wel een goed plan om het zo te doen mitch
Maar to the point... ik heb op best wel wat posities gevoetbald al helemaal bij de ctjes.
Bij HCSC heb ik vooral op rechtshalf gevoetbald ik ben nu alleen wel echt helemaal uit de running ben niet meer zo snel dus dat wil ik allemaal weer gaan opkrikken om weer fit te worden voor de zomervakantie
Ik zou graag op de rechtshalf positie of rechts/links buiten of spits ofzo
Spater
Maar to the point... ik heb op best wel wat posities gevoetbald al helemaal bij de ctjes.
Bij HCSC heb ik vooral op rechtshalf gevoetbald ik ben nu alleen wel echt helemaal uit de running ben niet meer zo snel dus dat wil ik allemaal weer gaan opkrikken om weer fit te worden voor de zomervakantie
Ik zou graag op de rechtshalf positie of rechts/links buiten of spits ofzo
Spater
Hein- Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 05-04-10
barrel schreef:haha als je mij op kwaliteiten als speler gaat beoordelen denk ik zelf aan links buiten de lijnen:P het maakt mij niet veel uit joh, wil wel verdedigen als daar mensen nodig zijn! maar dan wel voorstopper, moet wel een laatste man hebben die me beetje kan sturen;)
hodie ! die bart gaat die spitsen taaantoe hard schoffelen
Djeyan schreef:barrel schreef:haha als je mij op kwaliteiten als speler gaat beoordelen denk ik zelf aan links buiten de lijnen:P het maakt mij niet veel uit joh, wil wel verdedigen als daar mensen nodig zijn! maar dan wel voorstopper, moet wel een laatste man hebben die me beetje kan sturen;)
hodie ! die bart gaat die spitsen taaantoe hard schoffelen
hodie! Djeyan heeft me nog nooit zien voetballen en hij is nu al bang voor me haahaa
jongeh ik ga schoffelen als een gemeentewerker
barrel- Aantal berichten : 79
Leeftijd : 36
oke ik zit net als hein in een dip als et gaat om conditie maar dat komt goed jongens:D
iig ik heb bij hcsc alleen maar rechts buiten gespeeld maar ik wil ook links buiten spelen, voor de draai enzo^^
iig ik heb bij hcsc alleen maar rechts buiten gespeeld maar ik wil ook links buiten spelen, voor de draai enzo^^
Kit- Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 06-04-10
Leeftijd : 34
Dan moet je die bal wel hoger gaan voorgeven kit niet zoals toen bij NH
Anders hebben we niets aan je als LVA
Anders hebben we niets aan je als LVA
Hein- Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 05-04-10
inderdaad jonge !! wat die sexy man hier boven me zegt ..
Mijn voorkeur positie is op de bank stenen te gooien naar de tegen partij!
en soms tussendoor rennen over het veld en 1 van de tegen partij neer t emeppen
Das mijn favo positie je we pe
Damien- Aantal berichten : 36
Damien schreef:Mijn voorkeur positie is op de bank stenen te gooien naar de tegen partij!
Hahah, je krijg van mij een ekte super Black & Decker shuurmachine als je die shit in een tijger sipje zet
Mitch-L- Aantal berichten : 21
wahahahahhaha XD
Kit- Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 06-04-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: