DA MI JULLIES POOL!
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
DA MI JULLIES POOL!
hey best people,
ik had een geniaaal idee om van de zomer te doen. IK hoop dat iedereen mee wilt joinen met dit en zo vaak wilt komen om is ff lekker te profiteren.
Het plan is om een tiefus grootte zwembad te kopen ( echte zo'n diepe want niemand houd van die platte!). Deze komt in me tuin te staan met een barbeque dernaast en bier. Plus zwembandjes zodat je blijft drijven ohhwja en we verwarmen het water. There is only one problem ...... its a little bit much moniiiiiiiii yu kn00ww
Dit word hem : dit was de skraalste voor de goedkoopste beste verhouding shizzle : http://tuin-terras.marktplaats.nl/zwembaden/340851347-zwembad-intex-457x122-20-000-ltr.html?return=eJwtzOEKgyAUBeB3CepfmTWYM2S0N3HlSKZ20Ssbjb37rrB/3zlwjpZcfqzspyS5ELJKRsdlmzZEkIw9dzCh8zo%2BEZzWmLrgGGYbWhNaNDHqxI6X8Xe9msAWwS/dht5d307xZk0K93qceT3e
Het lijkt mij in ieder geval kk dope om hiermee de zomer door te komen lekker chilling daarin met jullie met drank yu know , en BBQ meat en bitches !! zet ff neer wat je vind.!!
ik had een geniaaal idee om van de zomer te doen. IK hoop dat iedereen mee wilt joinen met dit en zo vaak wilt komen om is ff lekker te profiteren.
Het plan is om een tiefus grootte zwembad te kopen ( echte zo'n diepe want niemand houd van die platte!). Deze komt in me tuin te staan met een barbeque dernaast en bier. Plus zwembandjes zodat je blijft drijven ohhwja en we verwarmen het water. There is only one problem ...... its a little bit much moniiiiiiiii yu kn00ww
Dit word hem : dit was de skraalste voor de goedkoopste beste verhouding shizzle : http://tuin-terras.marktplaats.nl/zwembaden/340851347-zwembad-intex-457x122-20-000-ltr.html?return=eJwtzOEKgyAUBeB3CepfmTWYM2S0N3HlSKZ20Ssbjb37rrB/3zlwjpZcfqzspyS5ELJKRsdlmzZEkIw9dzCh8zo%2BEZzWmLrgGGYbWhNaNDHqxI6X8Xe9msAWwS/dht5d307xZk0K93qceT3e
Het lijkt mij in ieder geval kk dope om hiermee de zomer door te komen lekker chilling daarin met jullie met drank yu know , en BBQ meat en bitches !! zet ff neer wat je vind.!!
raymar- Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 05-04-10
Re: DA MI JULLIES POOL!
hmm ... what had je dan in gedachte poep ? qua investering ?
Djeyan- OFFICIAL VIP DS MEMBER
- Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 04-04-10
uhm .. tja omdat het idee natuurlijk orgineel van mij komt (A) betaal ik het meest rond de 100- 150 en dan word de andere 100 euro gesplit ofzo , of een potje gemaakt of we kunnen langs de deuren om onzelf te sponsoren , of met een collecte bus van ''Steun Haíti '' maar dan houden we het geld zelf
xxx
xxx
raymar- Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 05-04-10
hmm .. nja ik wil opzich wel meedoen hor als er iig genoeg mensen meedoen !
Djeyan- OFFICIAL VIP DS MEMBER
- Aantal berichten : 126
Nja sinds ik hier rijk ben wil ik dit doel graag steunen daarom is mijn investeering
een drol en 3 knikkers
een drol en 3 knikkers
Damien- Aantal berichten : 36
Leeftijd : 34
als je wil zemmen waarom gaan we dan niet gewoon naar het strand of het zwembad das veel goedkoper
Joël- Aantal berichten : 8
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: