Maandag 3 Mei Vs RsW
4 plaatsers
Mi Julie's :: Battlefield :: Clanwars
Pagina 1 van 1
Maandag 3 Mei Vs RsW
Om 21:00 hebben wij een clanwar tegen RsW.
Maps:
Panama Canal/ Panama Canal
Geef ff aan wie er allemaal mee gaan spelen. de eerste vier namen die doen mee tegen RsW.
Er is daarna misschien nog een clanwar (nog niet geaccepteerd) om 22:00 voor de restante namen.
de eerste vier namen: RsW
De vijfde, zesde, zevende en achtste naam: sb
Ik geef mezelf nu alvast op voor de war tegen RsW
Maps:
Panama Canal/ Panama Canal
Geef ff aan wie er allemaal mee gaan spelen. de eerste vier namen die doen mee tegen RsW.
Er is daarna misschien nog een clanwar (nog niet geaccepteerd) om 22:00 voor de restante namen.
de eerste vier namen: RsW
De vijfde, zesde, zevende en achtste naam: sb
Ik geef mezelf nu alvast op voor de war tegen RsW
Kit- Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 06-04-10
Leeftijd : 34
Re: Maandag 3 Mei Vs RsW
Edit* (door kit)
Clanwar RsW:
- Kit
- Hein
- Djeyan
- Mitchell
Clanwar sb:
- Djeyan (subt als andere mensen willen)
- Koen
-
-
Clanwar RsW:
- Kit
- Hein
- Djeyan
- Mitchell
Clanwar sb:
- Djeyan (subt als andere mensen willen)
- Koen
-
-
Hein- Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 05-04-10
ai, ik wil ook wel meedoen met die 2e man, maar als er teveel mensen zijn of mensen hebben nog niet gespeeld ofso dan sub ik wel ofso
we kunnen ingame 1 keer wisselen trouwens !
maar denk dat het belangerijk is dat iedereen gewoon ff een paar wartjes speelt zodat iedereen ziet hoe het eraan toegaat enzo.
en dat we later gewoon op kwalitiet opstelling maken.
en ohja kit, volgende keer moet je geen sms meer sturen van er staat een topic op het forum, en de eerste 4 doen mee.
want stel je zit net in de les dan ofso en je kan niet reageren dan zijn de 4 snelste gewoon die meedoen.
laat die topic maar gewoon staan, en dan moeten mensen zelf maar gewoon gaan uitzoeken of er een topic staat of niet.
zo gaan mensen ook vaker op het forum kijken ! jwp
ik zit nu ook in de les whahaha maar we hebben effe pauze dik saai vriend .. statistiek whahha
nja ik ga weer peoplee
muchos besos (L)
we kunnen ingame 1 keer wisselen trouwens !
maar denk dat het belangerijk is dat iedereen gewoon ff een paar wartjes speelt zodat iedereen ziet hoe het eraan toegaat enzo.
en dat we later gewoon op kwalitiet opstelling maken.
en ohja kit, volgende keer moet je geen sms meer sturen van er staat een topic op het forum, en de eerste 4 doen mee.
want stel je zit net in de les dan ofso en je kan niet reageren dan zijn de 4 snelste gewoon die meedoen.
laat die topic maar gewoon staan, en dan moeten mensen zelf maar gewoon gaan uitzoeken of er een topic staat of niet.
zo gaan mensen ook vaker op het forum kijken ! jwp
ik zit nu ook in de les whahaha maar we hebben effe pauze dik saai vriend .. statistiek whahha
nja ik ga weer peoplee
muchos besos (L)
Djeyan- OFFICIAL VIP DS MEMBER
- Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 04-04-10
21;07 nog geen MI gezien.. no show...
Orgasmo- Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 03-05-10
Mi Julie's :: Battlefield :: Clanwars
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: